środa, 18 maja 2011

Dzisiejsza stylizacja :)




18 komentarzy:

  1. Anonimowy18/5/11 21:04

    Zestaw <3 zakochałam się! ten sweterek! cudo można wiedzieć z kąd? świetnie to wszystko zestawiłaś...Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest z H&M, to nowa kolekcją więc napewno jest jeszcze dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/5/11 21:43

    mało twórcza "stylizacja" mocno inspirowana codzienną kompozycją jaką możemy spotac w journalach tanich marek jak właśnie H&M czyli troszkę odtwórczo:)
    ...jako że jesteś projektantką mody powinnaś byc bardziej kreatywna;)

    w dobrej wierze :*

    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz jako projektant w tym co tworzę i projektuję jestem bardzo kreatywna :) i moje projekty są naprawdę dobre,
    Strasznie przeżywasz to że H&M jest tanią marką - i co z tego? Ma świetne ubrania, a ja je bardzo lubie.
    Moja stylizacja to mój codzienny styl - może to Ty dzień w dzień stoisz w lustrze po 3 godziny i zastanawiasz się w co się ubrać, ale ja robię to spontaniczne. I wiem że dobrze wyglądam.

    Po 3 ala Zosiu - pokaż mi swoją stylizację tą codzienną jak Ty się ubierasz jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18/5/11 21:53

    Ślicznie wyglądasz bardzo ładnie się ubierasz
    Widziałam Cię dzisiaj na Szewskiej i robiło wrażenie


    Z. a ty jesteś taka kreatywna w swoich stylizacjach ? czy wchodzisz na cudze blogi a później kopiujesz to jak ktoś się ubiera
    pewnie za pare dni sama ubierzesz się tak samo
    ale najlepiej krytykować kogoś

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18/5/11 21:54

    rurki i podkoszulek mam fajną figurkę więc nie muszę ukrywac nic ubraniem i studiuję architekturę a to nie zobowiązuje go wysmakowanych "stylizacji" na co dzień:)

    Zosia
    P.S. (sorki że tak ostro)
    blog wypada całościowo ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kierunek studiów nie nakazuje Ci tego jak masz się ubierać.
    Każdy ubiera się tak jak lubi, i tak jak czuje się dobrze, kobieco i seksownie.
    Jasne rurki i podkoszulek - świetne ubrania bo wygodne ja też się tak ubieram, ale do tego dodaję dużo dodatków, które sprawiają że nie wygląda się jak co druga polka.

    PS
    Nie ukrywam się pod ubraniem mam świetną figurę, za którą nie wymieniła bym się z nikim innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18/5/11 22:06

    Laski są strasznie zawistne i zazdrosne
    Świetny zestaw You look great

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18/5/11 22:08

    masz piekne geste wlosy :) jak o nie dbasz?? ja mam straszny problem z wlosami nie mam juz prawie nic na glowie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam zawsze 2 szamponów - Z apteczki Babuni oraz fioletowy Loreal duża objętość . Zawsze daje dużo odżywek do włosów żeby były jedwabiste. I zażywam Belisse :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18/5/11 22:24

    Kupiłaś ten pomarańczowy lakier ? :)
    Też go oglądałam jeszcze zielony mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18/5/11 23:20

    szkoda że Belissa nie przyśpiesza porostu włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19/5/11 07:56

    Ewelinko nie wiesz może czy te koturny są już w h&m? bo w Rzeszowie nie ma, a w Krakowie mają większy asortyment....byłabym wdzięczna za odpowiedz..bo zachorowałam na nie;) http://stylio.pl/rankings_picture_preview.php?lngPID=679930&mode=2&type=daily Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19/5/11 08:40

    ale Ty jesteś śliczna ! świetny masz styl ! czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19/5/11 12:24

    Ile masz wzrostu i ile ważysz? Wiem że to takie głupie pytanie ale jestem ciekawa :)
    Świetne okulary

    OdpowiedzUsuń
  16. No dość nie typowe pytanie ;)
    Mam 170 wzrostu i waże 49 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19/5/11 12:30

    Chuda jesteś zazdroszcze :p,
    fajny niebieski lakier

    OdpowiedzUsuń