wtorek, 17 maja 2011

Kapelusz czy turban ?







Oglądając większość magazynów można zobaczyć najmodniejsze akcesoria tego sezonu czyli kapelusze.
W sklepach jest ich  bardzo dużo - materiałowe, słomkowe , z kokardką, w groszki, ciemne, jasne.
Dzięki nim, każda stylizacja zmienia swój charakter.
Ja osobiście uwielbiam te o kroju męskim, w nich wyglądam najlepiej.



 A jak przy tym wypadją turbany? Jest wiele zwoleników tego typu dodatku, ja osobiście uważam że są świetne ale napewno nie na moją głowe ;)


4 komentarze:

  1. Anonimowy17/5/11 17:24

    trochę mało dynamicznie tu :)
    ale kurs dobrze obrany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/5/11 17:38

    ta blondynka w kapeluszu to siostra Twoja rozumiem bo podobna ale TY ładniejsza!

    nice blog właśnie ogarnęłam całego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ale ta blondynka to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17/5/11 18:33

    zgadzam się z przedmówczynią co do zdjęcia! jakoś tak dziwnie nie podobnie wyszłaś ale ok ;):P

    OdpowiedzUsuń