piątek, 17 czerwca 2011

Dzisiejsza pogoda doprowadzała mnie do szału, raz świeci słońce a za chwile jest burza. Na taką pogodę nie wiadomo jak się ubrać żeby nie zmarznąć ani się nie ugotować. Ja postanowiłam dzisiaj na połączenie jeansu.

Mój ciało działa w taki sposób, że nigdy nie jest mi zimno w nogi, natomiast w ręce bardzo szybko marznę. Długi rękaw kurtki to dla mnie idealne rozwiązanie, jeśli słońce schowa się za chmurami i w ciągu kilku minut zrobi się zimno. Moje pantofelki opisywałam już wcześniej i dzisiaj sprawdziły się idealnie w strugach deszczu ;).





Evelline

13 komentarzy:

  1. Anonimowy17/6/11 20:00

    podoba się mi !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/6/11 21:23

    naturalne połączenie, dla mnie też najlepsze ;)
    piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17/6/11 21:36

    te spodenki to nie są te same co miałaś nie dawno na zdjęciu? Bo są jakieś ciemniejsze, bardzo fajne można wiedzieć gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie to nie są te same spodenki ;)
    Te które mam na sobie to mój projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17/6/11 23:40

    Caly czas masz to samo na sobie!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co oznacza dla Ciebie to samo ? Bo nic się tutaj nie powtarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18/6/11 09:57

    zakochałam się w tych spodenkach Twoich, fajnie że masz takie rzemiosło w rękach że potrafisz zaprojektować narysować i jeszcze uszyć !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18/6/11 10:24

    o wlasnie mam pytanie bo wlasnie sie zastanawialam czy mmoge zalozyc na raz kurtke dzinosowa i dzinsowe spodnie nie sa one w tych samych odcieniach i wlasnie sie zastanawiam czy mozna to razem laczyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym lepiej że nie są w tych samych kolorach bo by się zlewały ze sobą, jak najbardziej można je łączyć. Do tego ubierz sobie bluzkę w odcieniach ciemnych : granat, czerń, butelkowa zieleń lub bardzo jasne : biały, ecri lub nude :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18/6/11 11:07

    czemu się tak bardzo malujesz po domu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie maluję się przebywając w domu, czy chodząc do pobliskich sklepów ;). To zdjęcie było robione przed wyjściem na drinka ze znajomymi :).
    Poza tym zdjęcie jest przyciemniane i wygląda na mocniejszy make up :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18/6/11 12:28

    Piękne masz to zdjęcie na stronie głównej ! Śliczna kobieta z Ciebie

    OdpowiedzUsuń