czwartek, 16 czerwca 2011

Na zdrowo

Przepis na pyszną sałatkę grecką - moją ulubioną !


Potrzebujemy :
  • 3 pomidory
  • 1 sałatę lodową
  • 1 ogórek
  • 1 czerwona cebula
  • 20 dag czarnych lub jasnych oliwek - ja osobiście wole jasne
  • 18 dag sera feta
  • 100 ml oliwy
  • 2 opakowania sosu greckiego do sałatek
  • bazylia do dekoracji

Przygotowanie jest bardzo łatwe i szybkie. Wszystkie składniki kroimy w kostkę. Na sam dół półmiski układamy sałatę lodową, na to kładziemy pokrojone pomidory i świeżego ogórka. Możemy polać odrobiną oliwy z oliwek lub octem balsamicznym. Ser feta układamy na samej górze wraz z cebulką ( polecam czerwoną) i oliwki. Na sam koniec robimy sos, sposób jest łatwy do przygotowania olej+woda. I około 15 min przed podaniem polewamy sałatkę. Gotowe !

Smacznego
Evelline

4 komentarze:

  1. Uwielbiam sałatki greckie! Jedynie nie przepadam za czarnymi oliwkami (chyba że na pizzy) także ja daję tylko zielone;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/6/11 19:55

    Zrobiłaś mi smaka ! a tak mi się nie chce tyłka ruszać do sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/6/11 12:39

    Feta mmmmniam

    OdpowiedzUsuń