poniedziałek, 23 stycznia 2012

Pęknięte lustro





Buty nowa zdobycz od Bett ! :)

Evelline

8 komentarzy:

  1. Anonimowy23/1/12 10:44

    Buty! kocham koturny! chociaż te są zdecydowanie dla mnie z wysokie;) ze względu na mój wzrost;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie przy obuwiu nie ma znaczenia wzrost, ważne jest tylko dla mnie to aby partner miał min 185 wzrostu i abym mogła ubierać 15 cm szpilki ;) i jesteśmy równi ;)

      Usuń
  2. Anonimowy23/1/12 11:17

    dodasz post ,, co mam w swojej torebce,, ?? jest dosc popularny ostatnio u innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tym nie myślałam, generalnie w mojej torebce jest albo bałagan albo 5 podstawowych rzeczy ;), myślę że dodam może nawet jutro ;)

      Usuń
  3. Anonimowy23/1/12 14:38

    Świetny pomysł na post z tą zawartością torebki;) jestem zaa;)
    Ewelina dlaczego przestałaś dodawać zdjęcia na stylio? znalazłam tam dzisiaj twój profil;) uważam że powinnaś tam wrócić;) twoje zestawy są świetne!

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestałam ze względu na to że nie mam tyle czasu, jestem zabiegana a dodatkowo praca i zajęcia, nie daję rady

      Zdjęcia torebki dodam w najbliższym czasie :)

      Usuń
    2. Anonimowy24/1/12 08:38

      a co z twoją pasją? robisz coś w stronę projektowania? czy narazie odpoczywasz? projektujesz coś , masz jakieś plany/pomysły? Bo fajnie sie zapowiadałas z tą twoją debiutancką kolekkcją;)

      Natalia

      Usuń
    3. Jestem na etapie tworzenia kolekcji, ale narazie nie mam czasu tego wszystkiego dopiąć do ostateczności :)

      Usuń