poniedziałek, 17 grudnia 2012

I'm coming home ....


Jak tam przygotowania do świąt? Ja dzisiaj wybrałam się po ostatnie prezent dla moich rodziców, sióstr  i moich kochanych siostrzeńców.
Specjalnie wybrałam się do galerii Kazimierz z nadzieją na mniejszą ilość zakupoholików ... ale niestety w każdej galerii jest jakaś masakra...
Coś tam udało mi się wypatrzeć ....
Miedzy innymi kreację na sylwestra ...

A Wy już wiecie w czym wstąpicie w 2013 ? Podobno to rok wielkich zmian .... Myślę, że będzie to dobry czas dla mnie.




W sobotę nareszcie wracam na cały tydzień do Rzeszowa, będę miała czas dla siebie. Dlatego nadrobię zaległości w outfitach. Będę mogła zająć się tym i nic, ani nikt mi nie przeszkodzi :)


Nuta na dobranoc



Evelline


1 komentarz:

  1. Czekam na Twoje stylizacje bo są świetne
    A jeśli chodzi o galerie handlowe aż strach wychodzić :/

    OdpowiedzUsuń