piątek, 4 stycznia 2013

Hair



Ponieważ prosiłyście o post związany z pielęgnacją włosów - ten będzie temu poświęcony.

Sama nie wiem co napisać bo tak naprawdę nie robię nic specjalnego. Mam 4 zasady pielęgnacji :
Dobrze dobrany szampon - ja używam

Jestem z niego bardzo zadowolona, włosy są jedwabiste i gładkie w dotyku.

2
Odżywka - używam różnych ale najczęściej tej - do włosów farbowanych - ma cudny zapach. Na opakowaniu napisane jest aby używać 1- 2 razy w tygodniu- ja używam po każdym myciu.


3 Domowa maseczka z jajka - nadaje połysk i robię ją raz w tyg. Dodaję troszkę oliwy z oliwek i parę kropel soku z cytryny, Nakładam na suche włosy i spłukuje.


4 Zawsze na sam koniec nakładam jedwab.

Kiss




Evelline 

1 komentarz:

  1. Anonimowy5/1/13 20:55

    Jesteś taka ładna. Odpowiedz mi jesteś z kimś?

    OdpowiedzUsuń