czwartek, 21 marca 2013

Stor....


Evelline

8 komentarzy:

  1. Anonimowy23/3/13 00:43

    Uwielbiam Twoje piersi.
    Jestes bardzo kobieca,
    jeszcze odwazniej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,
      Lecz zapewniam Cię iż nie zobaczysz tutaj żadnych nagich moich zdjęć ;)

      Usuń
  2. Anonimowy23/3/13 17:15

    Ona zawsze była kobieca i zawsze była piękna naturalnie. Masz naprawdę świetne buty. Mam nadzieję że moja kobieta będzie wyglądać i ubierać się tak jak Ty.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24/3/13 01:30

    Jestem Kobieta, nie oczekuje nagich zdjec. Oczekuje czegos fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26/3/13 22:48

    skąd jest ten obuw ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/3/13 15:48

    Eve prosze napisz czy farbowalas kiedys wlosy farba l'oreal preference wlasnie dzis mam zamiar zafarbowac nia wlosy na popielaty blond i wiem ze czesto farbujesz moze probowas ta farbe i mozesz ocenic czy kolory dobrze wychodzą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowałam - ogólnie z tych farb jestem zadowolona :)

      Usuń