niedziela, 31 maja 2015

Shopping Queen !

Pewnie większość z Was już wie, że dostałam się do programu i zostałam Shopping Queen.
Chciałam pokazać Wam kilka zdjęć z planu :).


Zabawa była świetna, polecam zgłaszać się do kolejnych sezonów! Poznałam świetnych ludzi oraz cudowną ekipę nagraniową!




Polonez z Jarkiem :)







Szanowne Jury :)






Pozdrawiam szanowną ekipę Jake Vision - TV Production, Jury oraz moją konkurencję :)


Jeśli nie widzieliście jeszcze odcinka zapraszam do oglądania :

Shopping Queen 9 odcinek

A tutaj wywiad jak się czuje po programie ;)
Już po dla WP.PL :)


Evelline 

6 komentarzy:

  1. Anonimowy31/5/15 16:16

    Super wyglądałaś i zgadzam się królowa mogła być tylko 1 !!! Oglądnełam odcicnek i muszę powiedzieć że jesteś taka miła i taka skromna, myślałam że bardziej taka zarozumiała ... super pozytyw

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31/5/15 18:58

    Śliczna zgrabna i skromna, wygrana się należała

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/7/15 23:09

    zjawiskowo przepiękna :)
    taka kobieta to Skarb :)
    Pozdrawiam gorąco i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladalas najlepiej I strasznie podobala mi sie niebieska koszula czy mozesz podac mi marke sklepu W ktorym ja kupilas??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)

      Kupiłam ją w medicyne czy jakoś tak ;). Mogę ją sprzedać ;)

      Usuń
  5. Ja nawet wczoraj oglądałem na IPLA też uważam że należy się pani tytuł ,,Shopp Shopping Queen".A tak w ogóle jest pani polską Hayden Panettiere!:-)

    OdpowiedzUsuń