czwartek, 17 marca 2011

Deszcz

Za oknem straszna pogoda ... a już cieszyłam się że szybko nadejdzie wiosna. No cóż jeszcze troche czasu minie niczym będzie cieplutko i pięknie ...
Cały dzień spedzam leżąc sobie w łóżku i zastanawiam się co zaprojektować sobie na przyszła impreze?

Pokażę Wam swoją pierwszą kreacje zaprojektowaną na pokaz mody dla projektantów 1 (2009) roku ze surówki.
Jestem z tego projektu bardzo zadowolona, pierwsza rzecz zaprojektowana i uszyta własnoręcznie :)

Do tego zaprojektowałam nakładki na buciki, niestety nie moge zrobić zdjęcia z przybliżenia bo uległy lekkiemu uszkodzeniu przy sesji zdjęciowej, cóż czasem tak bywa.

A tu ja pozdrawiam z łóżka w ten deszczowy i zimny dzień ;)

Zapraszam do komentowania
Trzymajcie się Ev

1 komentarz:

  1. Projekt fresh moim zdaniem, bardzo ładny.
    Co do nafty też już próbowałam :) teraz zastanawiam się nad olejem kokosowym.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń