środa, 27 kwietnia 2011

Wczoraj wybrałam się na małe zakupy - byłam ciekawa czy coś nowego doszło. Zauwazyłam multum koszulek po pępek - zmora lat 90 ;), mimo wszystko mają coś w sobie - ale jak dla mnie się nie nadaja ;)
Jest bardzo dużo sukienek - co mnie cieszy bo kocham sukienki (są kobiece i ładnie podkreślają kształty) Zakupiłam 2 i jestem z nich zadowolona  .
Wszędzie szukałam ciekawych dłuższych koszulek ale nie znalazłam nic co wyjątkowo mi się by spodobało a cena 99 to za dużo. Dlatego dzsiaj od rana na photoshopie stworzyłam sobie świetne nadruki, uszyję sobie koszulki i wprasuje swoje dziwolągi ;). To łatwa i tania sprawa ;) a mamy to co chcemy na koszulce.
Kolejną sprawą są jeansowe dzwony - niestety ten fason mi nie odpowiada wole swykłe proste.


Polecam jeśli chcecie zakupić coś nowego do bershki i h&m naprawde mają ciekawy wybór i nie jest drogo.








Bluzka
Sukienka
Sukienka
Bokserka      H&M


Bokserki to najlepsze koszulki na lato, przewiewne bo z bawełny i skóra oddycha a zarazem miękkie i pasują do wszystkiego.

Pozd EVe

2 komentarze: