środa, 29 czerwca 2011

Od rana słucham Chillizet i w końcu mam chwile dla siebie i swoich zmysłów. Pogoda nie dopisuje niestety ... A w końcu mamy lato? Czekam na poprawę - razem z nią nadejdzie poprawa samopoczucia ;). Wieczór zapowiada się miło, jak wrócę dodam zdjęcia dzisiejszej stylizacji.




Ucieszyła mnie wiadomość że pewna osoba wraca za 4 tyg. ze Sydney do Krakowa, w sumie cały rok chyba na to czekałam !!!! :)
A tak poza tym jak uważacie, podobieństwa się przyciągają ? Czy jedna lepiej być z kimś całkiem innym niż nasza osoba ?
Miłego dnia ;)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy29/6/11 12:20

    Zajebisty outfit !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29/6/11 12:27

    to spodnie Twojego projektu prawda? Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29/6/11 14:07

    myślę że związki to jedna wielka porażka ...
    a stylizacja jest super ! Twoje włosy to mój kompleks :( są śliczne i takie gęste

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie związki nie są porażka, jeśli trafi się na odpowiednią osobę. Trzeba tylko w to wierzyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/6/11 14:48

    a ja Ciebie widziałam wczoraj, i gdzie stylizacja ? Super wyglądałaś te spodnie co miałaś na sobie i buciki przepiękne !

    OdpowiedzUsuń