środa, 29 czerwca 2011

Spacer na plantach


Evelline

17 komentarzy:

  1. Anonimowy29/6/11 21:46

    Świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29/6/11 22:45

    Trzeba było być idiotą żeby pozwolić Ci odejść ...
    Jesteś piękna
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie wiem kim jesteś ale ... w życiu różnie bywa ... dziękuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29/6/11 23:21

    You look great ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30/6/11 10:42

    Na początku twoje sety były świetne, ja dla mnie to tera jest coraz gorzej, spodnie i marynarka okropnie zniekształciły twoją sylwetkę, no i twoja koleżanka (spodnie z wysokim stenem z paskiem:| ) czekam az pokarzesz się w jakiejś sukience bo w nich wyglądasz najlepiej;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwestia gustu, nie uważam żebym była "zniekształcona"
    - pokażesz !
    A spodnie z wysokim stanem to mus następnego sezonu wiosna/lato 2012 !
    Jeśli jest zimno, pada deszcz nie ubieram sukienek, czekam na poprawę pogody

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy30/6/11 13:50

    nie chodzi mi o stan tylko o ten pasek co do nich założyła, widać ze chcesz być modna "na silę" bo ci to nie wychodzi bardziej wyglądasz na "przebrana" niż ubrana, lub zrzynasz z wystawowych manekinów, jak narazie to widać ze nie masz własnego wyczucia stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie staram się być modna na siłę, nie wiem skąd taki namysł? Ubieram się tak jak lubię, narazie nie widziałam nigdzie tak ubranych manekinów, ale z czasem myślę że zobaczę. Mam dobre wyczucie stylu - tak jak dobre wyczucie strasznej zazdrości. Może pokażesz mi to jak Ty się ubierasz :) jestem bardzo ciekawa.

    Koleżanka ubrała to co chciała, jej sprawa jak się ubiera !

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30/6/11 14:15

    zazwyczaj takie co duzo szczekaja mało same robią, wchodzą na blogery innych i kopiują wszystko co widzą i szukają upodobnienia ...
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30/6/11 14:27

    zapomniałam spytać Twoja koleżanka ma fajną torebkę można wiedzieć skąd ?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy30/6/11 21:50

    Droga koleżanko
    "Modna na siłę"? Polemizowałbym, ale skoro tak to musi mieć tej siły bardzo dużo, bo ma gust i dobrze się ubiera. Porównując ją do ubranego manekina udowadniasz, że nie masz o niej pojęcia. W przeciwieństwie do niezauważalnego manekina od niej trudno odciągnąć wzrok. Nie tylko dlatego iż jest seksowną kobietą, ale także sposób w jaki się ubiera podkreśla jej piękno.
    P.S. Ona nie szczeka bo jest kobietą nie suką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30/6/11 22:08

    prosze i do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30/6/11 22:10

    pewnie niebawem tak

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy1/7/11 13:53

    Ktoś tu mnie źle zrozumiał, pisząc że najwięcej szczekają te które mało robią, chodziło mi o anonimowego komentatora. Te które najczęściej krytykują czyjś styl, codziennie śledzą dany blog i same szukają po sklepach podobnych ubrań. I tak najwięcej mają do gadania.
    Ja wpadam tutaj codziennie i uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, ale czy dowiem się z jakiego sklepu pochodzi torebka koleżanki ? :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co się orientuje w Bershki

    OdpowiedzUsuń