wtorek, 9 sierpnia 2011

Przed wyjściem ...






Z moimi wspólokatorkami szukamy jeszcze  osób do pokoju 2osobowego ;)
Chętnych zapraszamy na zwiedzanie mieszkania ;)

A tak poza tym mam za sobą kilka dni pracy - ciężka, trzeba być wytrwałym i cierpliwym, ale podoba się mi !
Dziś spisałam swój 1 wniosek ! <3 Jestem z siebie dumna ! :)
Jeśli znajdę  więcej czasu dodam więcej outfitów, narazie brak siły  mi na to nie pozwala...


Okulary - Max Mara
Koszula - Vero Moda
Spodnie - Stradivarius
Buciki - D.

Evelline

15 komentarzy:

  1. Gwiazdka9/8/11 19:50

    Super wyglądasz!
    Kiedy rozjaśniłaś włosy? Kiedyś jak widziałam Cię na rynku miałaś ciemniejsze? Super ten kolor, napisałabyś mi jaka to farba ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/8/11 20:35

    Ubóstwiam Twój styl wyglądasz rewelacyjnie i w tym kolorze włosów podobasz mi się najbardziej !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/8/11 22:36

    wow a co to za prace masz tak wymagajaca Piekna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/8/11 00:07

    kurcze szukam właśnie pokoju z kolegą! zapodaj fotki współlokatorek, ocenimy czy równie piękne?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw !
    I w ogóle styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje wszystkim za komplementy :)

    Odnośnie mieszkania - dziewczyny są fajne, i od kiedy zamieszkanie z drugą osobą jest elementem do zastanowienia poprzez jak ktoś wygląda? :)
    Bardziej by mnie interesowało mieszkanie i pokój :).

    Moja praca ciężka ;) ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10/8/11 08:39

    to pewnie w modzie pracujesz prawda?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym momencie pracuje i w modzie tworząc kolekcję i w siedzibie pewnej placówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10/8/11 11:35

    brzmi jak ubezpieczenia >?
    super bluzka

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje
    co do pracy żadne ubezpieczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12/8/11 13:14

    Jesteś piękna a Twój styl jest najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15/8/11 13:21

    a lateks chyba już nie modny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co to jest lateks ;) nigdy nie posiadałam żadnego ubrania z lateksu, jeśli już chcesz być taka mądra powinnaś wiedzieć że to skóra ekologiczna :) i jak najbardziej jest moda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15/8/11 13:25

    zgadza się to skóra eko. a co do spodni to oplacalo sie je kupic tez mam. bardzo mala kasa

    OdpowiedzUsuń