sobota, 13 sierpnia 2011

I do pracy ;)




Miłego Dnia
Ja uciekam do pracy :)
Evelline

6 komentarzy:

  1. Anonimowy13/8/11 21:37

    lol a gdzie takie dziewczyny pracuja? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13/8/11 22:48

    Super marynarka gdzie ją kupiłaś? Poluje na takie lata 80 są świetne ale niestety nigdzie nie znalazłam takiego cuda :)
    Świetny blog i świetne stylizacje
    Piękna jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zajebiście. Marynarka i buciki są cudne
    Ja chce więcej Twoich outfiow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14/8/11 10:31

    masz stylizację na "starą maleńką" i chociaż moda vintage zaczyna byc passe to i tak twój outfit mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarkę nabyłam jakieś 2 lata temu, wyszukała ją dla mnie moja przyjaciółka :) Też osobiście lubie lata 80 :).

    OdpowiedzUsuń