niedziela, 25 grudnia 2011

Citi się bawi II

Jak obiecałam dodaję kolejne zdjęcia ;)

Jak minęła Wam wigilia? Mi osobiście naprawdę świetnie, dostałam dużo przepięknych prezentów, w których odrazu się zakochałam. Teraz już nie mogę doczekać się środowego wieczoru, który mam zamiar spędzić na lodowisku z P :*
Jutro muszę niestety wracać już do Krakowa trochę żałuje że muszę opuszczać swój ukochany ciepły dom ...
W piątek powitam pannę B, która zawita do mnie na sylwestra - będziemy szaleć do białego rana aby wejść szczęśliwe w nowy rok !






Evelline

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz i masz przepiękna sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą sukienkę kupiłaś w Warszawie? Bo kiedyś jak byłam w NEW LOOK to widziałam je, chciałam kupić ale te rozmiary były dziwne ja noszę 38 a 40 była za mała na mnie :( w rękach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja ją kupiłam w Warszawie, co do rozmiaru nie miałam problemu 34 pasuje jak ulał :)akurat co do rękawów przez tiul są bardzo obcisłe ale lekko się naciągają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie wybieracie się z B na sylwestra? Spędzacie go w klubie czy na jakiejś domówce? I czy już postanowiłaś w czym idziesz? Mogłabyś dodać zdjęcia swojej stylizacji na sylwestra ?

    OdpowiedzUsuń