sobota, 24 grudnia 2011

Jak tam przygotowania do wigilii ? Ja właśnie dotarłam do swojego rodzinnego miasta. I w końcu odpoczywam po ciężkiej podróży pociągiem w swoim ukochanym łóżku.
Zostałam zapytana co wybrałam na prezenty gwiazdkowe? Ja jak co roku kupuję rzeczy praktyczne, które zawsze się przydają. I co roku wszyscy są z nich zadowoleni.
Mam piękne podarunki dla moich sióstr oraz rodziców i moich 2 małych siostrzeńców. Nie mogę zdradzić co to takiego ze względu że napewno czytają mojego bloga i nie chce aby nie było niespodzianki.
Może Wy mi się pochwalicie co kupiliście?


Już nie mogę się doczekać przepysznej kolacji zrobionej przez moją mamę oraz tatę <3 I tego oczekiwania przez M. czy może biec pod choinkę i rozdawać prezenty. Taki nasz coroczny zwyczaj pełno prezentów :)



Dzisiaj dodaje Wam 2 zdjęcia z mojej wczorajszej wigilii w biurze. Było naprawdę cudownie CITI potrafi się bawić ! Noc spędziliśmy w Cieniu i szalałam do samego rana ;). Narazie mam 2 zdjęcia ale czekam na więcej i stopniowo będę dodawać ! :*




Sukienka - New Look


Życzę Wam Wesołych Świąt ! Spełnienia marzeń one są najważniejsze i zdrowia !!!!

Evelline

3 komentarze:

  1. Wyglądałaś pięknie, Tobie również Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci życzę nie tylko wesołych ale życzę Ci tego abyś odnalazła szczęście na które tak bardzo zasługujesz, aby Twoje serduszko zakochało się szczęśliwie i abyś była każdego dnia szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szalałyście szalałyście widziałem :P też Wesołych Świat Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń