czwartek, 24 marca 2011

Bliżej do niedzieli

Co tam słychać u Was ciekawego?
Ja coraz bardziej przygotowuję się do pokazu mody w niedzielę i nie mogę się go doczekać ! Całymi dniami biegam i załatwiam ostatnie sprawy i nie mam nawet czasu dla siebie samej.
Między czasie robie prezent dla znajomego na jego 18 :) :* napewno się mu spodoba ;).
W sobotę mam rozmowe o pracę - więc trzymajcie kciuki abym ją dostała :). Mam zamiar już nie długo zrobić swój własny dom mody. Mam pomysł na niego i wiem że mogę liczyć na pomoc swoich rodziców. Jeśli stworzę go to będzie jedno z moich wielkich życiowych gwiazdek !!!
Ale narazie nic nie mówie dopiero jeśli będzie pewne to już w 100% :).

Dodaje zdjęcie mojej sukienki w stylu Dynastia - ale lekka i skromna wersja. Materiał jest wytłaczany i bardzo przyjemny w dotyku. Sukienka zaprojektowana na romantyczną kolacje przy świecach.


Dzisiaj jeszcze dodaję notkę odnośnie mojej cery- dostałam wiadomość od pewnej dziewczyny, którą teraz pozdrawiam :) Co robie że moja buzia jest taka gładka.
Przede wszystkim mam za sobą już czas nastoletni ;), ale bardzo dbam aby moja skóra była gładka, czyta i nie świeciała się.
Codziennie używam żelu do mycia twarzy z gąbką do oczyszczania, tonik z efektem matowienia, 2 razy w tygodniu używam maseczek - oczyszczająca i dotleniająca, a raz na 2 tyg robie pilling :).
Dodaje zdjęcia produktów i ich polecam ! Maseczka od Channel jest droga - ale bardzo pomaga dla tych, którzy nie chcą wydawać dużo polecam drogerie ROSSMAN tam można kupić dużo za niewielkie pieniadze.




3 komentarze:

  1. Żelu z Loreal używam i jestem baardzo zadowolona a ta szczoteczka dołączona jest czaderska:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://komentator-ka.blogspot.com/ Zapraszam serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczki czekoladowe pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń