wtorek, 22 marca 2011

Jak mija Wam dzień? Mi bardzo dobrze  ;)
Na 4 dni wrociłam do swojego miasta rodzinnego, muszę pozałatwiać jeszcze parę spraw odnosnie niedzielnego pokazu mody.
Mój wspaniały model Wojciech Z. załatwił mi pokaz równierz w Olsztynie już w lipcu bardzo się cieszę z tego powodu, każdy pokaz jest dla mnie -jak moje 5 min :).
Dzisiaj dodaje zdjęcie swojej sukienki zaprojektowanej specialnie na niedzielę. To sukienka wykonana z szyfonu, bardzo sztywnego, gdzie rękawy są zrobione z poduszek a tył sukienki jest wyciętu w trójkąt - na żywo ta sukienka wygląda jakby był zrobiona z diamencików.
Do tego zakupiłam piękne szpilki (kocham szpilki i praktycznie tylko takie obuwie posiadam - polecam;))



Życzę Wam miłego dnia, a ja idę pozałatwiać jeszcze wiele spraw :)
Dodaje jeszcze jedno zdjęcie w imprezy sobotniej, na którym moja mina jest boska :D

1 komentarz: