poniedziałek, 21 marca 2011

I już po weekendzie. Cała nadziele spedziłam w łóżku, mój organizm potrzebował się zregenerować :)
Dzisiaj dodaje zdjęcia mojej sukienki zaprojektowanej na rozpoczęcie 3 roku Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru na październik 2010 :). Jest cudowna materiał CK, pięknie się prezentuje.

Już powoli zbliża się 27 Marzec - czekam na ten dzień ponieważ organizowany jest pokaz mody studentów KSA - Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru - są to kolekcje dyplomowe osób, które obroniły się na oceny bardzo dobre. Ja jestem jedną w nich. W Krakowie rozpoczyna się fashion week - a nasz pokaz go rozpoczyna  i tak wyglądają zaproszenia

Nie wiem dokładnie jak z wejściem czy bedą sprawdzać zaproszenia, jednak myślę że tak ponieważ co roku jest mnustwo osób do 1000 w górę i nie ma jak się  ruszyć :)

Dodaję jeszcze jedno zdjęcie z soboty z imprezy w COCO  :) Pozdrawiam Was i życzę Wam miłego i tak słonecznego dnia jak ten mój dzisiejszy !


                                                                                                                                                                              

2 komentarze:

  1. Anonimowy22/3/11 15:39

    Bardzo fajnie czyta się twój blog. Podoba mi się ta sukienka, mimo tego, że nie gustuję w różowym :)
    Życzę pomysłów na dalsze kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękna sukienka, krój jest niesamowity, masz talent!

    Będę częściej wpadać, czerpię z Twoim prac dużo inspiracji :-)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obs.!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń