niedziela, 20 marca 2011

Jak się udala Wam sobota?
Mnie megaaa dobrze! Pół dnia spędziałam na spotkaniu z Patrykiem ;) - jest to świetny model - który już nie długo zrobi napewno światową karierę :) !! :*

<3
 Tak długo chodziliśmy po sklepach że nie miałam siły wracać do domu ;), wieczorem wpadli do mnie przyjaciele i bawilismy się na imprezie do samego rana - a dzisiaj umieram ;) Jak dostane zdjęcia z niej to coś umieszcze ;)

Zamieszczam przepis na sałatkę :
Składniki :
sałata lodowa, pomidory, ogórek, ser feta fit najlepiej mało kaloryczny, oliwa, pomidory w zalewie (suszone)
kiełki (bardzo mało), sos vine fit - nie zawiera tłuszczu więc jak dodamy do niego oliwy może zawiera 5 % :))
Wszystko trzeba wymieszać i polać sosem zostawić na 5 min i zjeść ( kiełki szybko trawią) wiec jest się sytym ale szybko się spala - jeśli ktoś lubi można dodać oliwiki ja osobiście kocham te jasne ;).
Taka sałatka jest dobra na obiad i dlugo utrzymuje się, więc nie jest się szybko glodnym. Polecam !

Idę spać a Wam życzę miłej niedzieli !
CMOK Ev

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz