niedziela, 10 kwietnia 2011

Dawno mnie tu nie było ...
Miałam wiele spraw do załatwienia - ciągle coś nowego, nowe propozycję. Nie spodziewałam się takiego pozytywnego odzewu  na moją kolekcję :).
Po cieżkim tygodniu w końcu mam odpoczynek, nic nie robię leże sobie przy kominku i oglądam telewizję. 
Mam zamiar zaprojektować  marynarkę w kolorze pomarańczowym. Podoba mi się ten trend ale w sklepach nie znalazłam nic co by mi się podobało. Jest wiele świetnych akcesori , więc je zakupiłam ale jeśli chodzi o coś więcej to klapa.
Dzisiaj dodaje zdjęcia świetnych zestawów ubrań, które polecam są w moim stylu :). Myślę że każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie.



A tutaj dodaje zdjęcia swoich pomarańczowych zdobyczy i nie tylko ;)
Spódniczka H&M
Sweterek H&M
Kopertówka H&M
Buciki H&M - prezent od koleżanki :).




A tak pozatym to dodaje swoje zdjęcia ulubione ;) mam do nich sentyment ;)

Pozdrawiam Ev :))

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/4/11 11:34

    Podoba mi się Twój blog, lubie go czytać.
    Masz świetną figurę tylko takiej pozazdrościć !
    Dodawaj częściej posty bo odkąd go utowrzyłaś codziennie tutaj wpadam.
    Śliczna jest ta spódniczka sama się zastanawiałam czy ją kupić, ale niestety ja nie wyglądam jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń