wtorek, 31 maja 2011

Ponieważ mój kregosłup nadal nie jest w najlepszym stanie  i nie daję rady długo ustać, postanowiłam zrobić dla Was 3 szybkie zdjęcia moje dzisiejszego outfit-u.

Przerobiłam stare krótkie jeansowe spodenki. Użyłam trochę wybielacza i naniosłam na materiał małe kropeczki efekt jest naprawdę fajny.
Postaram się jutro dodać zdjęcia samych spodenek.




Biustonosz - Triumph
Sweterek H&M
Spodenki - znalezione w szafie mamy
Pasek - Promod
Buty na zdjęciu to Prima Moda - do ubioru na wyjście dopasowałam sandałki Aldo, których dodam zdjęcie w najbliższym czasie.

Evelline

4 komentarze:

  1. Anonimowy31/5/11 07:54

    Piszesz ze ledwo stoisz bo kręgosłup cię boli ale jakoś nie boli cię żeby chodzić w obcasach:| hahah ogólnie zestaw bardzo dobry...zakochałam się w tym twoim sweterku;) pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeczytałaś dokładnie tego co napisałam, do wyjścia ubrałam sandałki Aldo, płaskie buciki, mimo to szpilki nie mają nic wspolnego z moimi korzonkami, poprostu mnie zawiało ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31/5/11 09:32

    śliczne nogi ;)
    spodenki fajne i jakbyś dodała zdjęcia ich z bliska samych będe wdzięczna i opisała z tą metodą z wybielaczem

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy31/5/11 11:20

    Fajny zestaw taki lekki bardzo się mi podoba, te spodenki są świetne zazdroszczę że Twoja mama ma takie spodenki moja wszystko gdzieś oddała albo wyrzuciła a teraz by mi się takie przydały ehh

    OdpowiedzUsuń