niedziela, 15 maja 2011

Warszawa

Nic nie pisałam bo nie miałam dostępu do internetu ale już wróciłam i bawiłam się świetnie :). Miałam okazję spotkać świetnych ludzi i ich poznać :), jestem tak cholernie zmęczona że idę spać - nie spałam od 3 dni ale warto było a dla Was zdjęcia z nowym znajomym, który wystąpił w teledysku Gagi - jest bardzo miły i sympatyczny ! <3 A na zywo wygląda świetnie, siedziałam koło niego w MC ;)
A dzisiaj dodaje zdjęcia stroju dnia :) tego w wczoraj :)




Spódniczka H&M
Sandałki H&M
Sweterek H&M
Pomarańczowa bardotka H&M ;)

4 komentarze:

  1. Anonimowy17/5/11 11:10

    ubierasz się często H&M widzę :) też lubię :) tanio i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ubierać się w H&M bo ubrania mi się szybko nudzą i nie jest mi ich żal wyrzucić. Jeśli kupuję ubrania ponad czasowe to wole wydać na nie więcej bo wiem że szybko ich się nie pozbędę.
    Lubię też inne marki : Bershka, Prestuqe Paris, Karen, Stradivarius Morgan i to co sama sobie zaprojektuję i uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17/5/11 11:20

    wrzucaj więcej swoich projektów bo mało ich tu!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z czasem zacznę je dodawać :)

    OdpowiedzUsuń