poniedziałek, 28 listopada 2011





Evelline

8 komentarzy:

  1. Zajebista stylizacja, uwielbiam takie lata początkowe 90 :). Buzie masz przepiękna nie da się na nią napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czesto malujesz wlos ;p
    tez myslalam ostatnio o takim wściekłym rudym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tak często farbuję włosy, ten kolor jest słonecznym blondem, na zdjęciach może mocniej wygląda ale w rzeczywistości jest całkiem inny

    OdpowiedzUsuń
  4. Promieniejesz cudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie jesteście śliczne... Ty & Betty awesome girls:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam takie pytanie troche z innej beczki :)
    co sądzisz o kolekcjach projektantów dla h&m?? czy jest to dobra inicjatywa ??

    OdpowiedzUsuń
  7. To zależy jak na to patrzeć, większość drogich projektantów nie jest dostępna na codzień w sklepach na terenie Polski, fajnie jest kiedy zdecydują się wypuścić kilka ubrań swojego imienia dla sklepów które są dostępne w większości miast. Zawsze ktoś może nabyć chodz jedną rzecz dla siebie :)ale jeśli chodzi o Versace dla H&M ta kolekcja w ogóle mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też to nie przypadło do gustu :)


    chyba widziałam Cię w krakowskiej przy stoisku citi banku, coś tam ludzi zagadywalas :D

    OdpowiedzUsuń