poniedziałek, 16 stycznia 2012

Coca-Cola

Już nie raz miałyśmy okazję przekonać się o tym, że za pomocą odpowiednich gadżetów niemal każda czynność może stać się bardziej stylowa.

Po seksie z użyciem prezerwatyw od Louis Vuitton czy skaleczeniu zaklejonym plastrem z logiem Chanel teraz i picie Coca-Coli Light może dodać nam kilku punktów na skali lansu.

W sieci pojawiła się bowiem zapowiedź nowych designerskich puszek tego dietetycznego napoju. 


zeberka.pl

Którą Wy wybieracie? Ja z kwiatuszkami :)  


Kilka dni spędzam w Rzeszowie, potrzebuje odpoczynku, za dużo mam na głowie teraz chwile dla siebie samej.


Evelline

5 komentarzy:

  1. Ja wybieram środkową:) W Rzeszowie mówisz:) A gdzie będzie można Cię spotkać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze trudno mi powiedzieć, napewno wybiorę się do Grafiki, a wieczorem z Panem A na spotkanie gdzieś usiąść i pogadać - pewnie rynek

      Usuń
  2. Wybierz się do Millenium, tam więcej i fajniejszych sklepów:) Aaaa, myślałam, że zahaczysz o jakiś klub:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie klubów, to mam już szczerze dosyć - teraz odpoczywam od imprez ostatnimi czasy miałam ich za dużo ;) teraz chill, mam ochotę się wybrać jutro do Millenium dzisiaj raczej w mniejsze miejsca ... Ogólnie wole małe galerie niż te duże ...

      Usuń
  3. W sumie rozumiem Cię. Ja np. nienawidzę robić zakupów w weekendy, ponieważ nie odnajduję się w środku tego tłumu, gdzie stosy wywróconych do góry ubrań przypominają raczej SH niż sklep. Powodzenia, daj znać, jeśli coś godnego uwagi upolujesz. Ja szukam właśnie ciekawych jeansów.

    OdpowiedzUsuń