sobota, 28 kwietnia 2012

Sunny Day








Evelline

16 komentarzy:

  1. Anonimowy28/4/12 18:01

    Wyglądasz bosko ! I bardzo seksownie a za razem delikatnie. Bomba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28/4/12 18:51

    Masz to coś ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28/4/12 22:33

    Świetny masz kolor włosów, Twój outfit też mi się bardzo podoba, idealny na tak ciepłe dni, które w końcu nastały

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29/4/12 15:10

    jaki masz sposób na zniszczone włosy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/4/12 22:11

    mam właśnie problem bo czesto farbuje no i włoski nie wygladaja za dobrze. Podcinam koncowki ale nie pomaga. polecisz jakies firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja generalnie mam bardzo silne włosy, polecam Ci odżywki firmy Wella oraz Glis Kure one są naprawdę dobre :)

      Usuń
    2. Anonimowy1/5/12 08:36

      Dokładnie odżywki z gliss kur są świetne, polecam zwłaszcza różową ...
      Ewelina mam prośbę ogromną;))
      Mogłabyś zrobić stylizację z sukienką tą co miałaś na walentynkach...tą z bershka ... chcę ją kupić online dlatego chciałabym zobaczyć jak ona wygląda tak na co dzień....jest możliwość żeby nosić ją z paskiem? bo ona chyba ma w tali gumkę...a ogólnie to zadowolona jesteś z niej? Pozdrawiam

      Natalia

      Usuń
    3. Jestem z niej zadowolona, właśnie jadąc teraz pociągiem do Rzeszowa, mam ja na sobie. Jeśli chodzi o pasek, ja osobiście ubieram do niej :) wygląda wtedy o wiele lepiej :). Jeśli chodzi o stylizacjie, jeśli dzisiaj znajdę czas, postaram zrobić zdjecia :).

      Usuń
    4. Anonimowy2/5/12 13:43

      Ewelina i jak udało ci się zrobić zdjęcia? zrób nawet takie byle jakie;) żeby tylko było widać jak sukienka z paskiem wygląda;))

      Usuń
    5. Dzisiaj zrobię zdjęcia i dodam wieczorem. Poza tym dodam zdjęcia nowych bucików, które zakupiłam dzisiaj ;)

      Usuń
    6. Anonimowy2/5/12 20:05

      ooo to pokaż koniecznie bo umrę z ciekawości;)*

      Usuń
  6. Anonimowy2/5/12 22:01

    chciałam strasznie kupić tą koszule ale niestety moje 2 kolezanki juz kupiły i nie chciałam im sie narażać ale jak widzę ją na tych zdjeciach strasznie żaluje ze jej nie kupilam :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy narazac, za co ? To są ubrania z sieciowek i dużo osób ma takie same ubrania. Trzeba pamiętać, że każdy wygląda innaczej i każdy ubiera się e swój sposób.

      Usuń
    2. Anonimowy2/5/12 23:07

      niestety na ,,krzywe'' patrzenie , ale masz racje każdy ubiera się na swój sposób :)

      Usuń
    3. Miej w dupie krzywe patrzenie, Ty miej świadomość własnej wartości, kobiecości, i nie myśl o innych tylko myśl sama o sobie ! :)

      Usuń