sobota, 12 maja 2012

Szorty








Evelline 

13 komentarzy:

  1. Anonimowy12/5/12 19:08

    tytuł powinien brzmieć raczej "BUTY" heh :)))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13/5/12 11:10

    Perfekcyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13/5/12 11:43

    No nie wiem sama...coś mi tu buty nie pasują;) szorciki piękne!
    Ewelina podpisz zdjęcia z kąd masz ubrania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13/5/12 14:10

    Ewelina co sądzisz o tych butach...http://allegro.pl/zara-czarne-skorzane-botki-z-fredzlami-fredzle-38-i2327358678.html zastanawiam się nad kupnem takich w kolorze karmelu...fajnie by wyglądały do szortów...

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście się nie podobaja, ale każdy lubi co innego.

      Usuń
  5. Anonimowy14/5/12 06:19

    Ewelina podpisuj zdjęcia z skąd masz rzeczy..to znacznie ułatwia nam zrobienie podobnej stylizacji;)
    Może zrobisz post o tym jak mieszkasz..jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka - Stradivarius
      Koszula - H&M
      Szorty - Zara
      Okulary - RB
      Pierścionki - Apart
      Akcesoria - Apart, H&M

      Usuń
  6. Narazie jestem w Warszawie, jak wrócę i będę miała chwilkę czasu, obiecuję że zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14/5/12 11:50

    Te buty sa jakieś kosmiczne i w ogole mi się nie podobają. są za ciężkie, nogi wyglądają w nich jak końskie kopyta.
    Sorki ale to taka moja opinia, i każdy ma praco się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ok :), wiadomo każdemu co innego się podoba, ja osobiście lubię takie buty ale wiem że innym mogą nie odpowiadać :)

      Usuń
  8. naprawdę podoba mi się ta stylizacja Eve! ^_^ a Ty jak zawsze wyglądasz jak milion dolców!
    @Noona Chu ;)

    OdpowiedzUsuń