środa, 20 lutego 2013

Blum



Bluza- Bull&Bear
Spódnica- Mohito 




Evelline

9 komentarzy:

  1. Anonimowy20/2/13 21:33

    Eve wyglądasz pięknie.
    I kocham Twoje włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyśle Ci zdjęcie swoich długich, prostych bez życia włosów, a Ty daj wskazówki co zrobić.by wyglądały jak Twoje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij może coś poradzę a przynajmniej się postaram :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedz :) a wiec gdzie mogę słać ? Jutro się tym zajmę :)))

      Usuń
  3. Podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam połączenie delikatnej dziewczynki z ostrą dziewczyną. Powiedz mi jakie wybrałaś buciki?
    Piękne włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/2/13 20:27

    mam bardzo ważne pytanie i mam nadzieję, że dobrze mi na nie odpowiesz ;)...
    Jestem gimnazjalistką i zazwyczaj ubieram się podobnie do ciebie, najbardziej lubię ubierać się na czarno. Mam pewien problem, który chcę zrealizować jeszcze na tych feriach zimowych ;).Chodzę do szkoły sportowej na codzien sportowe rzeczy trzymam w szafce, a szkole do uczenia się rzeczy mam przy sobie w torebce, niedawno rozwaliła mi sie torebka i musialam zastapic ją zastępczą, która niezbyt mi się podoba : podobna do tej, tylko mniejsza i zakladana przez ramie też była http://alebutik.pl/castella-stylowy-czarny-shopper-z-cwiekami-p80770
    i właśnie poszukuję w podobnym stylu. Widziałaś jakąś ładną w sklepie? BARDZO PROSZE O O ODP. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co musisz poszukać w sklepach internetowych. Niestety nie widziałam nigdzie podobnej do tej z linku.

      Usuń
    2. Anonimowy22/2/13 21:29

      właśnie szukałam na internecie i nic nie znalazłam ;(,a jaką byś mi proponowała ?

      Usuń