poniedziałek, 8 grudnia 2014

Insta cd.






Evelline

7 komentarzy:

  1. Anonimowy8/12/14 22:33

    Sukienka <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/12/14 23:42

    jaki masz nick na insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link znajduje się po lewej stronie, zaraz obok postu.

      Usuń
  3. Anonimowy9/12/14 09:37

    Ale Ty masz nogi przepiekne też takie chce, piekna sukienka skąd? można ją kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka pochodzi z Zary, nie wiem czy jeszcze ją dostaniesz, musisz poszukać w internecie, ponieważ ja kupiłam w styczniu

      Usuń
  4. Anonimowy9/12/14 10:55

    Bardzo masz ładną twarz i figurę, powiedź co używasz do pielęgnacji? W poprzednim poście napisałaś że miałaś problemy z włosami w jaki sposób udało Ci się dojść do ładu? Mam ten sam problem włosy mi strasznie wypadają ... łykam jakieś tabletki ale nie widzę rezulatów wręcz przeciwnie mam wrażenie że z dnia na dzień wypada mi ich więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zależy o co pytasz jeśli chodzi o pielęgnacje ? Bo jeśli chodzi o buzię to różne toniki, żele do mycia oraz kremy matujące, a jeśli pytasz o ciało to olejki w każdej postaci polecam ten z Garniera oli jest świetny i ładnie pachnie.
      Jeśli chodzi o włosy to szybko nie wrócą Ci do ładu. Zrób sobie na początek badania na tarczycę i poziom żelaza - jeśli wyjdą ok to polecam Ci Revalid możesz kupić go w aptece koszt około 50 zł albo poszukaj na allegro wtedy możesz kupić wielopaki. biorę go dopiero 3 miesiać + magnez + szmapony wzmacniające oraz wcierki na tej stronie znajdziesz produkty do pielęgnacji włosów
      http://www.sklep.beabeleza.pl/produkty,2?seaProd=KERASTASE&seaAdv=1
      Po 2 tyg używania revalidu zauważyłam bardzo dużo nowych włosów więc naprawdę szybko odrastają Polecam

      Usuń