czwartek, 12 marca 2015

Szał koronkowych ....

A dla Was który jest najlepszy? 







Evelline

5 komentarzy:

  1. Anonimowy12/3/15 21:30

    Bardzo podobaja mi się takie staniki ale one są dla dziewczyn, które mają małe-średnie jędne piersi ja niestety mam duże i brzydko wyglądam .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/3/15 21:36

      Ja mam mały biust i w takich stanikach w ogóle go nie mam :(

      Usuń
    2. Anonimowy12/3/15 21:39

      Kwestia dobrać odpowiedni stanik

      Usuń
  2. Dziewczyny jeśli dobierzecie odpowiedni rozmiar to każdy biust mały średni czy duży będzie wyglądał seksownie. Pamiętajcie że są też koronkowe z fiszbinami, które potrzymują biust !
    Ja osobiście wolę te gdzie nie ma nic usztywnianego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/3/15 21:51

      A jaki masz rozmiar biustu ?

      Usuń