sobota, 26 marca 2011

Jak mija Wam sobota?
Ja rano wstałam zebrałam się i szybko pędziłam na pociąg do Krk. Wysiadam na miejscu i się załamałam - śnieg ! A ja tak bardzo chciałam żeby niedziele była piękna i mogłabym ubrać sandałki, które specialnie kupiłam na pokaz....
Ehhh musiałam poprawić sobie humor i wybrałam się na małe zakupy.
Dodam dzisiaj zdjęcia z małe co nieco z zakupów, wszystkiemu nie mam siły robić zdjęc. Zaraz muszę zabarać się i przygotować swoja kolekcje-prasowanie układanie, zawieszanie na wieszakach, aby były gotowe na odrpawę :).
Trzymajcie za mnie kciuki abym dała radę ! Zdjęcia dodam z pokazu napewno :)
Polecam misie ;) - grzeją w te zimne dni, które teraz nastały ! ;)
I przepiękne skarbetki do bucików z koronki Marilyn - 5 zł
Balsam Nivea przepięknie pachnie do skóry słuchej ale ceny nie pamietam nie całe 20 zł :)

Sweterek bezrekawnik Paul Berial - 179 zł
Jeansowa kamizelka z takiego prawidzwego starego grubego jeansu szukałam takiej od bardzo dawna aż w końcu udało mi się złapać, pochodzi ona z butiku Prestuqe Paris i kosztowała 199 zł
Rajstopy czarne w czarne kropeczki <3 Marilyn 15 zł
Apart - Branzoletka z zawieszkami.
Pozdrawiam Was
Ev

1 komentarz:

  1. bransoletka śliczna :-)

    no i misie cudne ;-) miałam takie serduszko grzejące i śnieżynkę z Empiku:-)

    OdpowiedzUsuń